Veliki korak u reformi školstva
- Javnosti su predočeni rezultati višemjesečnog rada više od 400 učitelja i stručnjaka u više od pedeset radnih skupina. Prije svega treba svima čestitati na predanosti i radišnosti jer ovi dokumenti oblikuju budućnost ove zemlje - rekao je Mario Bajkuša.
Nakon objave prvih 20 kurikularnih dokumenata 16. veljače 2016. i njihovog predstavljanja javnosti na konferenciji za medije u Ministarstvu znanosti obrazovanja i sporta, objavom preostala 32 kurikularna dokumenta i službeno završava rad na prvoj dionici Cjelovite kurikularne reforme. Time je napravljen veliki korak naprijed u reformi i osuvremenjavanju obrazovanja.
U toj je dionici zadatak preko 50 radnih skupina bio osmišljavanje i izrada prijedloga kurikularnih dokumenata na nacionalnoj razini, na razini kurikuluma područja, za međupredmetne teme i predmete, kao i tri okvira - okvira za vrednovanje procesa i ishoda učenja, za prilagodbu i poticanje iskustava učenja te vrednovanja postignuća učenika s teškoćama te za poticanje iskustava učenja te vrednovanja postignuća darovitih učenika. Izrađen je i krovni kurikularni dokument - Okvir nacionalnog kurikuluma.
Uključite se u javnu raspravu!
- Javnosti su predočeni rezultati višemjesečnog rada više od 400 učitelja i stručnjaka u više od pedeset radnih skupina. Prije svega treba svima čestitati na predanosti i radišnosti jer ovi dokumenti oblikuju budućnost ove zemlje. Stoga je i važno da se tijekom predstojeće stručne i javne rasprave uključe svi, argumentirano, otvoreno, bez skrivenih namjera i u uvijek s premisom kako je nam je prijeko potrebno staviti obrazovanje na mjesto kojemu pripada kao onaj sustav koji osigurava i oblikuje budućnost ove zemlje - ovim je riječima završetak prve dionice komentirao Mario Bajkuša iz Foruma za slobodu odgoja.
Dokumenti, kao i dodatne informacije o Kurikularnoj reformi mogu se pronaći ovdje.
Kurikularna reforma, podsjećamo, jedna je od prvih mjera kojom započinje realizacija Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije na kojoj će raditi velik broj stručnjaka i radnih skupina. Kako bi predložene promjene mogle odgovoriti na stvarne potrebe obrazovnog sustava, u reformi sudjeluju i učitelji, nastavnici, odgojitelji, stručnih suradnici i ravnatelji odgojno-obrazovnih ustanova.