Time to move i u Splitu!
Velika Eurodeskova kampanja Time to Move tijekom listopada će mlade diljem Europe informirati o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja. U Splitu će se to učiniti uz međunarodnu večeru...
Erasmus studentska mreža (ESN) Split u suradnji s Info zonom, s ciljem upoznavanja i približavanja različitih kultura te predstavljanja mogućnosti za mobilnost mladih Europljana organizirat će Međunarodnu večeru (International dinner), događaj u sklopu kampanje Time to Move i projekta Europska Cooltura koji financira Studentski zbor Sveučilišta u Splitu.
Međunarodna večera događaj je koji će u Chillton baru, 5. listopada 2016. s početkom u 18.30 h, okupiti više od stotinu studenata iz petnaestak europskih zemalja koji će mladima iz Splita i okolice predstaviti svoju kulturu putem hrane i pića. Kakva su tradicionalna jela, slatkiši i pića u raznim krajevima Europe, svi zainteresirani imaju priliku isprobati u srijedu te ostati sa Erasmusovcima na partiju koji će se nastaviti do dugo u noć.
Događanja za mlade u više od 20 hrvatskih gradova
Velika europska kampanja Time to move održat će se u listopadu u svim zemljama članicama Europske unije, a u Hrvatskoj će se u sklopu kampanje od 1. do 31. listopada održati raznovrsni događaji u više od 20 gradova. Kampanja se održava 3. godinu zaredom sa svrhom poticanja mladih na mobilnost, odnosno informiranja o mogućnostima za volontiranje, stažiranje, studiranje i putovanje u Europi i izvan nje, u organizaciji Eurodeska, informacijske mreže Europske komisije koja mladima pruža informacije o njihovim mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani.
Glavni je cilj kampanje doprijeti do mladih osoba, primarno u manjim sredinama, kojima je sužen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Također, želja je pomoći mladima koji su trenutačno izvan sustava obrazovanja i rada kako bi uz pomoć nekog od programa lakše pronašli svoje mjesto u društvu. Među događanjima koja će se održati tijekom listopada su, primjerice, radionica izrade životopisa i Party Crashing na brucošijadama u Rijeci, Buvljak s europskih putovanja u Zagrebu, Živa knjižnica u Hrvatskoj Kostajnici na kojoj će ljudi „glumiti“ knjige, u Slavonskom Brodu mladi će razmjenjivati svoja prva europska iskustva u sklopu manifestacije Kako mi je bilo prvi put. Jednomjesečna kampanja Time to move u Hrvatskoj će završiti 31. listopada Međunarodnom noći vještica u Petrinji.
Događanja u hrvatskim gradovima osmislile su i organizirale udruge članice hrvatske mreže multiplikatora Eurodeska odnosno 17 organizacija koje u 15 županija provode programe za mlade. Koordinator je Eurodesk - informacijska mreža Europske komisije, čiji centar u Hrvatskoj djeluje u okviru Agencije za mobilnost i programe Europske unije.
Svake godine kampanju prati i nagradna igra, a ovaj će put najuspješniji u online igri Pomogni Alexu da nađe svoj projekt u inozemstvu imati priliku osvojiti glavnu nagradu iPad mini.
Dodatne informacije o kampanji, događajima i organizatorima, kao i interaktivna karta odnosno tražilica događanja, nalaze se na višejezičnoj web stranici. Tamo je moguće pretraživati i događaje u hrvatskim gradovima, a na popisu su zasad Bjelovar, Daruvar, Delnice, Dubrovnik, Garešnica, Gospić, Hrvatska Kostajnica, Karlovac, Labin, Osijek, Pazin, Petrinja, Prelog, Pula, Rijeka, Slavonski Brod, Split, Šibenik, Vukovar, Zabok, Zadar i Zagreb.