Menze su loše, a evo najlošijih

31_01_2012 / 22:20h
Menze su loše, a evo najlošijih

- Čiji se to novac troši za povećanje broja zaposlenih, a u isto vrijeme stanje u menzama i jelovniku studenata je sve gore – pita se Studentski zbor na 68 stranica analize poslovanja Studentskog centra i studentskog standarda.

Studentski zbor Sveučilišta u Splitu nastavio je bitku sa trenutnom ravnateljicom Studentskog centra, Gordanom Raos, te je na 68 stranica objavio analizu poslovanja Centra i studentskog standarda.


Studentski zbor ravnateljici ne zamjera samo ukidanje namirnica u ponudi, zatvaranje jedne menze i jednog studentskog doma te situaciju u kojoj studenti u Domu za vrijeme novogodišnjih blagdana ostaju bez tople vode i grijanja. Ponovno su, ovaj put potkrijepljeno konkretnim brojkama, upozorili na nesrazmjer prihoda i rashoda Centra u korist rashoda na zaposlene. U trogodišnjem razdoblju od 2008. godine zabilježen je pad prihoda od 7%, a rast rashoda za zaposlene 11%.


- Čiji se to novac troši za povećanje broja zaposlenih, a u isto vrijeme stanje u menzama i jelovniku studenata je sve gore, a ulaganje u postojeće smještajne kapacitete za studente je pet puta manje – pitaju se studenti iznoseći podatak da su u razdoblju od 2008. do 2010. godine rashodi u investicijskom i tekućem održavanju pali za čak 82 %.


Značajan trud uložili su u vrednovanje kvalitete usluga u menzama te su priložili i rezultate detaljnog istraživanja udruge Lacerta. U zaključcima kritiziraju neravnomjeran raspored menzi, lošu ponudu kantina, neujednačenost kvalitete hrane i generalno lošu uslugu.


Najlošije ocjenjene menze:

MENZA FESB2 - 82,6% Studenata čeka preko 20 min hranu

MENZA HOSTEL – Kvaliteta hrane ocjenjena sa prosječnom ocjenom 2,2 1

MENZA HOSTEL – Ponuda hrane ocijenjena sa prosječnom ocjenom 2,18

MENZA FGAG – Veličina porcije hrane ocjenjuje se sa prosječnom ocjenom 3,17

MENZA FESB2 – Brzina usluge ocjenjuje se sa prosječnom ocjenom 2,68

MENZA FGAG – Uslužnost osoblja ocjenjuje se sa prosječnom ocjenom 3,35

MENZA FGAG – Higijena osoblja ocjenjuje se sa 3,07

MENZA HOSTEL – 68,1% studenata ne dobije račun na blagajni

MENZA FGAG – 53,3% studenata smatra da je ponuda u menzi vrlo loša nakon 18h

Cijelu Analizu rada SC-a sa detaljnijim informacijama, primjerima, rezultatima studentskih anketa, analizom udruge Lacerta i zaključkom Studentskog zbora Sveučilišta u Splitu možete preuzeti ovdje.