Smisli logo za Rendez-vous
Objavljen je natječaj za dizajn službenog logotipa za Festival francuske kulture koji će se u Hrvatskoj održavati od svibnja do rujna 2015.
Ministarstvo kulture Republike Hrvatske i Ministarstvo vanjskih i europskih poslova RH objavilo je Otvoreni natječaj za vizualni identitet – Rendez-vous, Festival Francuske u Hrvatskoj.
Primarni cilj natječaja jest dizajn službenog logotipa manifestacije Rendez-vous, Festival Francuske u Hrvatskoj. Od autora se očekuje dizajn novog logotipa, definiranje osnovnih grafičkih standarda logotipa i dizajn pripadajućeg vizualnog identiteta te izrada izvedbenih rješenja za primjenu u tiskanom i digitalnim medijima.
Festival Sezona i Godina nazivi su manifestacija jedinstvenog karaktera tijekom kojih se bilateralna suradnja Francuske sa zemljama partnerima dodatno intenzivira. Navedene manifestacije razlikuju se trajanjem, dok im je karakter isti. Za vrijeme njihovog trajanja umjetnici i mediji osmišljavaju aktivnosti sa svrhom razmjene kulturnih i kulturoloških sadržaja. Dvije su zemlje ponovo organizirale sličnu manifestaciju – Festival Francuske u Hrvatskoj Rendez-vous, koji će se održati od svibnja do rujna 2015. godine.
Festival francuske kulture omogućit će hrvatskoj javnosti bolje upoznavanje raznolikosti i bogatstva francuske kulture. Osnovno tematsko određenje Festivala Francuske u Hrvatskoj Rendez-vous pokriva široko područje kulturne razmjene, od literarnog i filmskog stvaralaštva, umjetničkog obrazovanja, do rasprave o vizijama budućnosti audiovizualne industrije i digitalnog izdavaštva, znanstvene, akademske i obrazovne suradnje, turizma, gastronomije i umijeća življenja, klimatskih promjena.
Rok za prijavu: 13. listopada 2014.
Više na www.min-kulture.hr