Prvi festival spotova u Splitu!
Prvi festival glazbenih spotova, Split spot festival, održat će se 31. svibnja 2014. na tvrđavi Gripe. Bit će to mjesto susreta redatelja, glazbenika, predstavnika medija, filmske industrije i publike.
Prvi festival glazbenih spotova, Split spot festival, održat će se 31. svibnja 2014. na tvrđavi Gripe. Bit će to mjesto susreta redatelja, glazbenika, predstavnika medija, filmske industrije i publike. Uz prikazivanje najznačajnijih spotova tom prigodom dodijelit će se nagrade najboljima, i to u tri kategorije.
Festival će se održati na dvije lokacije, dnevnoj i noćnoj. Tijekom jutra i popodneva bit će organiziran okrugli stol, prezentacija i obuka snimanja novim tehnologijama, dok će u večernjim satima na Tvrđavi Gripe biti prikazano tridesetak najboljih spotova koji su konkurirali za nagrade. Stručni žiri dodijelit će nagradu za najbolji spot i nagradu debitantu, a nagradu publike osvojit će redatelj čiji video dobije najviše glasova na službenoj Facebook stranici festivala. Split spot festival završit će koncertom, a ulaz na sva događanja bit će besplatan.
Festival glazbenih spotova zamišljen je, dakle, kao cjelodnevni događaj koji za cilj ima predstaviti najbolje video uratke prethodne godine, podignuti svijest o važnosti proizvodnje kvalitetnih spotova, otvoriti raspravu o statusu redatelja ove umjetničke forme, donijeti novosti iz ove industrije te nametnuti Dalmaciju kao idealno mjesto snimanja video materijala.
- Ne tako davno glazbeni spotovi su se prikazivali na HRT-u isključivo u specijaliziranim emisijama koje su u pravilu bile emitirane u manje atraktivnim terminima. Praktički nije bilo prostora za prikazivanje spotova, pa tako ni potrebe za njihovom proizvodnjom. Danas je pak situacija drastično drugačija: postoji nekoliko specijaliziranih glazbenih televizija koji program popunjavaju gotovo isključivo prikazivanjem spotova. Tu treba posebno istaknuti pokretanje glazbene televizije CMC, ali i sljedećih: MTV Adria, VH1, Jugoton TV, Narodna TV, Hit TV… Osim toga, internetski kanal YouTube, danas široko korišten, sam po sebi je jak medij za promociju glazbenih videa - kaže Milan Latković, direktor SSF-a i predsjednik kreativne agencije x!x! koja organizira festival.
Dok iščekujete prvi splitski festival spotova, pogledajte teaser koji je ovih dana preplavio internet, a detaljnije informacije potražite i na službenoj stranici festivala.