Predavanje o prigovoru potrošača

Nezadovoljstvo kupljenim mobitelom, dobivenom uslugom interneta ili računom za vodu tek su neki od primjera kada se može uputiti prigovor potrošača. Predavanje "Prigovori potrošača i načini rješavanja" održat će se u Klubu Zona.
Predavanje Prigovori potrošača i načini rješavanja održat će se u četvrtak, 31. siječnja, u 18 sati u Klubu Zona. Udruga Dalmatinski potrošač upoznat će zainteresirane s mogućnostima i procedurom upućivanja prigovora na kupljeni proizvod ili dobivenu uslugu.
- Nezadovoljstvo kupljenim mobitelom, dobivenom uslugom interneta ili računom za vodu tek su neki od primjera kada se može uputiti prigovor potrošača. Odgovorit ćemo na pitanja kome, kako i kada ga uputiti te kakva su iskustva u rješavanju prigovora i koji su daljnji koraci - najavljuje Nela Kovačević iz udruge Dalmatinski potrošač, napominjući da će ovo biti prilika i za individualno savjetovanje o konkretnim problemima.