Najstariji Prometov bus je iz '78.
Saznali smo planira li Promet uvođenje noćne linije preko tjedna, koliko je star najstariji autobus, zašto se ljeti ne pali klima, kakva je budućnost sedamnaestke, zašto se ne uvedu školski autobusi, zašto se autobusi gomilaju na stanicama...
Sredinom listopada prošle godine pokrenuli smo akciju Pitaj Promet, gdje smo vas pozvali da nam pošaljete pitanja, komentare i sugestije vezane za splitskog gradskog prijevoznika. Zahvaljujući vašem odazivu, sastavili smo listu od preko dvadeset pitanja – veliki broj čitatelja zanimale su slične teme – te ih uputili u Hercegovačku 20.
Strpljivo smo čekali realizaciju još na jesen dogovorenog sastanka i u proljeće ga konačno dočekali te saznali planira li se uvođenje noćne linije preko tjedna, tko je nadležan za održavanje autobusnih stanica, gdje nabaviti kartu ako nema biljetarnica, kakva je budućnost sedamnaestke, kako i kada je izvršeno zoniranje grada, a doznali smo i podatak da je čelnicima Prometa stalo do komunikacije sa korisnicima, koje su pozvali da svoja pitanja, prijedloge i primjedbe upute na mail [email protected].
Odgovore na pitanja vezana za Prometov vozni park dao nam je Ante Ivandić, rukovoditelj prometnog sektora.
Koliko je star najstariji autobus u Prometovom voznom parku i hoće li proći tehnički pregled?
– Najstarije vozilo u Prometovom voznom parku je zglobni autobus iz '78., a hoće li proći tehnički pregled, to ne možemo pogađati, ali do sada je redovito prolazio.
Koliko se često pere i krpa unutrašnjost autobusa?
– Autobusi se peru svakodnevno, iznutra i izvana, a unutrašnjost je popravlja prema potrebi.
Zašto se ljeti ne pali klima u svima autobusima koji imaju klimu?
– Ljeti se klima pali u svim autobusima kojima je klima ispravna, uostalom, u interesu je vozača da je upali.
Zašto pojedini vozači pale zvučnike u čitavom autobusu?
– Radio je postavljen u autobusu radi ugode putnika, to je dodatni trošak koji plaćamo, a većina ljudi voli poslušati glazbu, vijesti... Doduše, ne možemo birati što će vozač pustiti.
Po kojem se kriteriju odabiru autobusi koji će voziti na određenoj liniji u određeno vrijeme?
– Autobusi se unaprijed raspoređuju po tipu na pojedinim linijama – na primjer, trica je zglobna linija, petnaestica solo linija. Ali, ako su autobusi u kvaru i nemamo dovoljan broj vozila traženog tipa, šaljemo one koji su u voznom stanju. Tip autobusa vezan je i za naše suvlasnike, pošto lokalna samouprava sudjeluje u kupnji autobusa. Tako za Dugopolje prometuju autobusi koje je Dugopolje kupilo, dok neki nisu kupili ni jedan autobus.
Pročitajte i odgovore na pitanja planira li se uvođenje noćne linije preko tjedna, zašto se ne uvedu školski autobusi, zašto se autobusi gomilaju na stanicama, kada će displeji izaći iz testnog rada >> NOĆNI BUS ČEKA GRAD, A 6 TERMINAL
Završetkom školske godine jače prema plažama
Od ponedjeljka, 17. lipnja nema više pojačanja za osnovne i srednje škole te starta ponešto izmijenjeni vozni red. Također, uskoro kreću i pojačanja za kupače prema gradskim plažama, posebno vikendom, pa se informirajte o promjenama na vrijeme klikom na Prometov web.