Nakon ekonomije dizajnira haljine

03_04_2014 / 16:57h  |  Autor: Kristina Tešija  |  Foto: Željko Šunjić
Nakon ekonomije dizajnira haljine

- Iako sam cijeli život nešto krojila i šivala, mislila sam da je korisnije da završim ekonomiju - priča nam Marijana Klepo, magistra ekonomije koja je odlučila uzeti stvari u svoje ruke i vratila se prvoj ljubavi.

Svake godine novi val mladih ljudi dobije zasluženu diplomu u ruke, nakon čega uslijedi čekanje zlatne šanse za dokazivanjem vlastitih znanja i sposobnosti na tržištu rada, koje, recimo to tako, u Hrvatskoj baš i ne cvjeta. S istom situacijom suočila se i Marijana Klepo, magistra ekonomije koja je odlučila uzeti stvari u svoje ruke.

Iako sam cijeli život nešto krojila i šivala, mislila sam da je korisnije da završim ekonomiju

Marijana je studentske klupe zamijenila drugima upisavši talijansku Školu mode i dizajna Callegari, u kojoj trenutno pohađa prvu godinu smjera Modelist visoke mode.
- Nakon završene Turističko-ugostiteljske škole logičan slijed kojim smo se vodili moji školski kolege i ja bio je upisati taj isti smjer na Ekonomskom fakultetu. Iako sam cijeli život nešto krojila i šivala, mislila sam da je korisnije da završim ekonomiju.

Kako to obično biva, svoju pravu ljubav i strast Marijana nije zaboravila ni nakon svih godina studiranja. Priznaje da nije pokušavala upisati Tekstilno-tehnološki fakultet u Zagrebu jer nije htjela sljedećih pet godina provesti studirajući, već krenuti s radom.

Škola svojim studentima nudi izlaganje na Sajmu vjenčanja. Kada se približio taj trenutak, u Marijani se probudila poduzetnica koja je vidjela pravu priliku da se pokaže u najboljem svjetlu. Umjesto standardnog jednog modela, Marijana je pripremila dva modela za reviju i jednu haljinu koju je ona nosila. Haljine su se odmah prodale, ona je to shvatila kao zeleno svjetlo i krenula u akciju. - Fakultet me naučio poslovnom planiranju, pa znam da svaka zamisao koju želim uspješno provesti u djelo treba imati početak, sredinu i kraj. U kreativnim poslovima kao što je ovaj, ljudi se često izgube i ne znaju kako realizirati dobru ideju i uspješno je predstaviti javnosti.

Lako je plasirati ideju u javnost, ali treba imati poduzetničkog duha

Nakon uspjeha na Sajmu vjenčanja, Marijana je registrirala vlastitu modnu marku Ciel i krenula s radom na prvoj kolekciji. - Snimili smo editorial s Katarinom Prnjak, riječ je o veselim i mladenačkim multifunkcionalnim komadima koji se mogu kombinirati i za dnevne i za večernje kombinacije.

Marijana tvrdi da je u današnje vrijeme lakše nego ikada plasirati svoju ideju u javnost putem interneta, ali treba imati poduzetničkog duha i prepoznati pravi trenutak, kao i potrebe tržišta. Ona je pokazala poduzetnost i upornost, a uz ovakvu ustrajnost i marljiv rad ne sumnjamo u pozitivan ishod.