Info zona je ponovno nagrađena za najbolje informativno događanje u Europi
Eurodesk pop-up
Eurodesk je Info zoni drugu godinu zaredom dodijelio nagradu za aktivnost realiziranu u sklopu kampanje Time to Move. Ove godine nagrađeno je informativno događanje "Eurodesk pop-up" koje je Info zona osmislila i realizirala u suradnji s bibliobusnom službom Gradske knjižnice Marka Marulića.
Time To Move je paneuropska kampanja kojom se potiče mlade na mobilnost, a "Eurodesk pop-up" doveo je kampanju u Hrvace i Potravlje. Kroz kratka dinamična predavanja i informativne materijale četrdesetak djece i mladih upoznalo se s mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja u Europi i izvan nje. Mnogim sudionicima to je bio prvi susret s Erasmus+ programom i Europskim snagama solidarnosti te prilikama koje im se nude. U planu je, na isti način, o mogućnostima mobilnosti iz prve ruke informirati i mlade u drugim manjim gradovima i općinama Splitsko-dalmatinske županije.
Ovogodišnja ocjenjivačka komisija procjenjivala je ukupno 53 projekta iz 20 zemalja te je dodijelila nagrade u tri kategorije. "Eurodesk pop-up" proglašen je najboljim u kategoriji "Uključenost i različitost mladih". Prošle godine, Eurodesk je Info zoni za aktivnost "Eurodesk Treasure Hunt" dodijelio nagradu za najinovativniju aktivnost za mlade.