Gotov je Gradimo Dom zajedno

10_12_2020  |  Autor: I.Z.  |  Foto: PDM
Gotov je Gradimo Dom zajedno

Više od 7000 ljudi popratilo je programske aktivnosti projekta, ostvarene su suradnje s organizacijama koje djeluju izvan Doma mladih te splitskim kotarevima, a intenzivnija komunikacija među organizacijama civilnog društva i javnim sektorom stvorila je temelje za daljnji napredak, rast i boljitak kulturno-umjetničke scene u Splitu.

Zadnjim danom studenog završen je projekt Gradimo Dom zajedno čiji je nositelj bila Platforma Doma mladih, a partneri Grad Split, Multimedijalni kulturni centar - ustanova za organizaciju kulturnih događanja, Cluster za eko-društvene inovacije i razvoj CEDRA Split, Koalicija udruga mladih i Festival Mediteranskog filma Split. Projekt se provodio dvije godine te je ukupna vrijednost projekta 2.498.102,41 kn, od čega je 2.123.387,05 kn sredstava Europske Unije (85 %).

Ostvareni su ciljevi projekta

Među očekivanim rezultatima projekta bili su osnaženi administrativni i stručni kapaciteti te umreženost javnog i civilnog sektora grada Splita u području sudioničkog upravljanja u kulturi. Također, i podignuta javna svijest o civilno-javnom partnerstvu i sudioničkom upravljanju u kulturi. Očekivani rezult bio je i unaprijeđen postojeći model suradnje i upravljanja Domom mladih izradom Plana provedbe sudioničkog upravljanja i dugoročne održivosti Doma mladih, Marketinškog plana i Kriterija korištenja. Također, rezultat je i definiranje sedam programskih linija kulturno-umjetničkog i edukativnog programa, razvrstanih prema tipologijama prostora u kojima se odvijaju (Razred, Trg, Galerija, Beton kino, Prostorija_e, Kocka i Kultura van centra) te promoviran model sudioničkog upravljanja i umreženost javnog i civilnog sektora te lokalne zajednice, postignuta bolja vidljivost Doma mladih i kulturno-umjetničkih i edukativnih programa koji se provode diseminacijom i kreiranjem različitih promotivnih materijala/alata (web, Facebook, letci, plakati, bookmarkeri, promotivni film, priručnik itd.).

Ciljevi projekta ostvareni su kroz 139 sastanaka partnerskog i projektnog tima, 10 World caféova, 10 razgovora u formatu "Jedan na jedan", 3 edukacije kroz 128 sati (Sudioničko upravljanje u kulturi, Mjerenje i upravljanje društvenim utjecajem Doma mladih, Međusektorska suradnja u službi razvoja organizacija, ustanova, programa i projekata u kulturi i kreativnom sektoru). Kroz projekt izrađena je i Marketinška strategija Doma mladih, Plan upravljanja Domom mladih, Kriteriji korištenja Doma mladih. Također, zaposlene su četiri osobe i jedna osoba je prošla kroz stručno osposobljavanje za rad.

Više od 7000 ljudi popratilo je programske aktivnosti projekta

Kroz projekt su nastali priručnik o sudioničkom upravljanju te brošura o projektu, a projekt je omogućio i adaptaciju prostora za co-working Razred te nabavu nove audio i rasvjetne opreme za zgradu.

Više od 7000 ljudi popratilo je programske aktivnosti projekta, ostvarene su suradnje s organizacijama koje djeluju izvan Doma mladih te splitskim kotarevima, a intenzivnija komunikacija među organizacijama civilnog društva i javnim sektorom stvorila je temelje za daljnji napredak, rast i boljitak kulturno-umjetničke scene u Splitu.

Kroz programsku liniju Razred Info zona je realizira radionice participativnog budžetiranja, uključivanja mladih i volonterskog menadžmenta, 52 objave na portalu infozona.hr te 19 newslettera. Platforma 9.81 realizira je 6 predavanja i 6 radionica s temom dizajna i arhitekture; KLFM organizirao je 11 dana Radio škole i 20 radijskih emisija; udruga Mavena organizirala je radionice Ispod bine. Ukupno je sudjelovalo 590 korisnika.

Kroz programsku liniju Galerija Platforma 9.81 realizirala je 5 izložbi i 5 vodstva; MKC je realizirao 1 izložbu i 1 vodstvo; Mavena 2 razgovora, 1 performans, 3 izložbe, kustosku školu u 3 termina; a QueerAnachive organizirao je 8 izložbi, 1 performans, 3 razgovora i 4 vodstva. Ukupno je sudjelovalo 734 korisnika.

Kroz programsku liniju Prostorija_e uključeno je bilo 1370 korisnika. Cirkus kolektiv realizirao je 2 rezidencije, 1 Cirkviz, 2 opet stagea i 4 izvedbe. Kolektiv Snaga stila organizirao je 8 radionica suvremenog plesa. Uzgon je realizirao 3 izvedbe. Pozitivna sila organizirala je 2 rezidencije, 3 izvedbe i 1 cirkuski kamp.

Programska linija Beton kino uključila je 886 korisnika. FMFS realizirao je 25 projekcija, uz 15 projekcija s popratnim aktivnostima, MKC 1 projekciju s razgovorom, Kino klub Split 10 projekcija i 10 predavanja iz arhiva te seminar o ozvučenju i rasvjeti, a Pozitivna sila organizirala je predstavljanje platforme Circusnext.

Ukupno 478 korisnika uključeno je kroz 10 Hodnik sessiona, 10 Open box događanja i 4 zvjerinjaka realizirana kroz programsku liniju Kocka.

Najviše korisnika, čak 1138, uključeno je kroz programsku liniju Trg kroz koju je KLFM organizirao 2 Radija na cesti, Studio 3/4 2 Gitarijade, Romb i Uzgon 2 audio-vizualna događanja te Pozitivna sila i Cirkus kolektiv po 1 izvedbu.

Splitski kvartovi Kopilica, Marjan, Kman, Blatine, Spinut, Grad i Turska kula u projekt su bili uključeni kroz programsku liniju Kultura van centra. Studio 3/4 i Aktivist organizirali 4 aktivnosti u kvartovima - Ljudi za kvar, kvart za ljude. Uzgon je kroz istu programsku aktivnost realizirao 4 dana radionice pripovijedanja i glume i 6 događaja na Marjanu, KLFM 3 Radija u kvartu, Cirkus kolektiv 1 open stage i 1 Cirkusiranje, Pozitivna sila 2 izvedbe.

Kroz projekt je razvijen novi centralni portal za kulturu u Splitu - cooltura-split.com. Pokrenut je zajednički web Doma mladih - dom-mladih.org te Facebook stranica facebook.com/dommladihsplit.

Radijske emisije realizirane korz projek dostupne su na mixcloud servisu.