Esejom do nagrade
Organizacija iPrice Group otvorila je natječaj za stipendiju inovatorima koji će pomoći poboljšati iskustvo online trgovine. Pobjednika očekuje novčana nagrada. Rok za prijavu je 31. kolovoza.
Organizacija iPrice Group otvorila je natječaj za stipendiju inovatorima koji će pomoći poboljšati iskustvo online trgovine.
Natjecanje je namijenjeno srednjoškolcima i studentima. Cilj natjecanja je pokazati kako e-kupovina može poboljšati kvalitetu života. Uspješni kandidati će proći kroz dva kruga natjecanja dok se ne izabere najboljih pet.
U prvom krugu potrebno je napisati esej na engleskom, duljine od 1000 do 2000 riječi, na temu Kako se e-kupovina može iskoristiti za rješavanje problema s kojima se ljudi svakodnevno suočavaju? (How do you think e-commerce can be utilised to resolve issues that is faced by people today?). Istaknite konkretni izazov ili poteškoću s kojom se suočavaju pojedinci ili organizacije i opišite kako e-trgovina može pomoći u njihovom rješavanju. Dodatne vizualne ilustracije (slike, videa, grafovi…) su dobrodošle. Esej se šalje mail-om na adresu [email protected] sa slijedećim informacijama: ime i prezime, dob, adresa stanovanja, nacionalnost, informacije o profilima na društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram), naziv škole/ fakulteta te naslov eseja. Pod predmet je potrebno staviti Ime zemlje – Naslov eseja – Ime i prezime.
U drugom krugu bit će odabrano pet finalista koji svoje ideje moraju prezentirati u videu. Video duljine do 5 minuta treba objaviti na YouTube-u sa naslovom iPrice Innovators Grant: (naslov eseja). Nakon toga potrebno je video objaviti na društvenim mrežama sa hashtagom #iPriceInnovatorsGrant.
Pet pobjednika iz prvog kruga osvojit će stipendije u vrijednosti do 1500 dolara.
iPrice će među njima odabrati pobjednika koji će osvojiti dodatnih 1000 dolara.
Rok za prijavu eseja: 31. kolovoza.
Više informacija ovdje.