(RE)IMAGINING EUROPE

22_11_2019  |  Autor: I.Z.  |  Foto: dizajn.hr/
(RE)IMAGINING EUROPE

Među ostalim, jedan od ciljeva je i pozicionirati dizajn kao aktivnog čimbenika u kreiranju bolje kvalitete života svih europljana. Dizajneri su slobodni kreirati plakat na bilo koju temu koja im se čini bitna u novom promišljanju bolje Europe.

Hrvatsko dizajnersko društvo u suradnji s Ministarstvom kulture i Ministarstvom vanjskih i europskih poslova RH te pod pokroviteljstvom Svjetskog savjeta za dizajn ico-D raspisuje međunarodni javno-pozivni natječaj za plakat na temu (RE)IMAGINING EUROPE.

Natječaj je otvoren svim dizajnerima iz Europe te za 10 pozvanih autora odabranih od strane organizatora.
Predselekcijska komisija sastavljena od predstavnika organizatora, Ministarstva kulture, Ministarstva vanjskih i europskih poslova i Hrvatskog dizajnerskog društva (Marija Juza, Dejan Kršić, Nevena Tudor Perković i Alemka Vrcan) odabrat će radove za izložbu i katalog.

Cilj ovog natječaja za plakate je da bude inkluzivan, otvoren prema svim zemljama Europe, njihovom kulturnom i civilizacijskom nasljeđu. Različitost ideja će, nadamo se, otvoriti nove horizonte i dosad nepoznate vizije Europe te pozicionirati dizajn kao aktivnog čimbenika u kreiranju bolje kvalitete života svih europljana. Dizajneri su slobodni kreirati plakat na bilo koju temu koja im se čini bitna u novom promišljanju bolje Europe.

Međunarodni stručni žiri u sastavu: Marija Juza, Dejan Kršić, Nevena Tudor Perković, Alemka Vrcan i Demetrios Fakinos, ocjenjivat će selektirane radove i dodijeliti tri nagrade:
nagrada – 4500 EUR
nagrada – 4000 EUR
nagrada – 2500 EUR
te ico-D Excellence Award.

Natječaj je otvoren do 31 .prosinca 2019. do ponoći, a više informacija, kao i prijavnu dokumentaciju, možeš pronaći klikom na link.