Boško Buvljak sve je zaposleniji
Cilj projekta je poticanje građana na aktivnije sudjelovanje u kreiranju boljeg društva i pomoć nevladinom sektoru. Na ideju su došli prije skoro godinu dana u trenutku u kojem smo se svi bar jednom našli: imali su stvari koje im više nisu trebale...
Kako potaknuti rad organizacija civilnoga društva i omogućiti im uvijek dobrodošlu financijsku injekciju na jednostavan i transparentan način, pokazali su Ivana Boras, Vanja Blumenšajn i Boris Miletić, ekipa koja stoji iza ideje projekta Dobri buvljak čije je zaštitno lice simpatični Boško Buvljak. Projekt provodi udruga za reanimaciju građanskih inicijativa Druga pomoć, čiji je cilj poticanje građana na aktivnije sudjelovanje u kreiranju boljeg društva i pomoć nevladinom sektoru.
Princip funkcioniranja je jednostavan – donirani se predmeti šalju kupcu pošto uplati iznos cijene kupljene robe na račun udruge prema svome izboru.
– Na ideju smo došli prije skoro godinu dana u trenutku u kojem smo se svi bar jednom našli: imali smo stvari koje nam više nisu trebale, a nismo ih htjeli baciti tj. znali smo da bi nekome drugom dobro došle. Krenulo je od te male ideje, u početku interno među našim prijateljima, a nakon brojnih objava u medijima i pobjede na natječaju InspirAkcija – gotovo svi su znali za Dobri buvljak. Kroz taj period buvljak je rastao, dobivao nove oblike, nagrade, nove donatore, sakupljao sve više sredstava za različite udruge da bi danas došao u svoju zrelu fazu u kojoj prelazi na vlastitu web stranicu – objašnjava Boris razvoj projekta.
Premda u radu formalno sudjeluje tek nekoliko osoba, krug ljudi koje Dobri buvljak dotiče mnogo je veći – osim volontera koji uskaču prema potrebi, Bošku indirektno pomažu i facebook fanovi, te preko 600 donatora i kupaca.
– U radu buvljaka sudjeluju pojedinci iz svih krajeva Hrvatske. Statistički, najviše ih je s područja grada Zagreba, ali imamo i ljudi, kao što je recimo jedna djevojka baš iz Splita, koji su s nama od početka i od kojih konstantno iz mjeseca u mjesec dobivamo različite stvari za buvljak – ističe Boris.
Do danas je zahvaljujući Dobrom buvljaku uplaćeno preko 20 000 kn na račune sedamdesetak udruga. Osim lakšeg procesa doniranja/kupovine i bolje preglednosti, web stranica Dobrog buvljaka, koja će internetom zaploviti ove jeseni, predstavljat će i promovirati rad raznih udruga. – Ono što smo prateći rad buvljaka primijetili je da, osim nekih poznatijih, većina ljudi nije upoznata s radom mnogih udruga o kojima se i inače vrlo malo zna, a rade dosta važan i društveno koristan posao – smatra Boris. – Plan nam je privući još veći broj korisnika iz svih dijelova Hrvatske i na taj način osigurati više sredstava za rad udruga.
Ako još niste, pogledajte što Boško Buvljak nudi na fejsu, a od jeseni klikajte i na stranicu!