S plakatom na Terraneo
Festival Terraneo poziva sve kreativce da se uključe u natječaj za izradu plakata <em>Kap po kap</em>. Tema natječaja je ušteda vode, a autori najboljih radova osvajaju petodnevne festivalske ulaznice, bonove za hranu i piće te Terraneo majice. Natječaj je otvoreno do 04. srpnja...
Festival Terraneo poziva sve kreativce da se uključe u natječaj za izradu plakata Kap po kap koji organizira u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom (HDD) te pod pokroviteljstvom tvrtke Hansgrohe.
Tema natječaja je ušteda vode, a od autora se traži da svoje viđenje ovog problema izraze kroz plakat formata 4 x 3 metra. 15 najboljih radova prema izboru stručnog žirija biti će otisnuto u billboard formatu i predstavljeno javnosti u formi dvotjedne izložbe u centru Šibenika neposredno prije početka festivala Terraneo. Nakon toga, plakati se sele na festivalsku lokaciju gdje će ih tisuće domaćih i stranih posjetitelja gledati za vrijeme trajanja festivala. Autori najboljih radova osvajaju petodnevne festivalske ulaznice, bonove za hranu i piće te Terraneo majice.
Natječaj je otvoreno do 04. srpnja 2011. godine, a proglašenje pobjednika je 8 dana kasnije.
www.terraneofestival.com