Facebook i Twitter u poslovanju

25_05_2011
Facebook i Twitter u poslovanju

Danas, kada je marketing interaktivniji nego ikad prije i kada je postalo izuzetno jednostavno složiti marketinšku kampanju kroz društvene mreže, mnogi "klasični" marketingaši znaju se izgubiti u šumi novih pojmova i interaktivnih mogućnosti Interneta.

Danas, kada je marketing interaktivniji nego ikad prije i kada je postalo izuzetno jednostavno složiti marketinšku kampanju kroz društvene mreže, mnogi "klasični" marketingaši znaju se izgubiti u šumi novih pojmova i interaktivnih mogućnosti Interneta. Često su marketinške kampanje tek djelomično iskorištene, a ponekad ni toliko.


Što ćete naučiti?


Fejs, Twitter, profili... Tko se više može snaći u tome? Što možete napraviti sa svim tim mrežama i alatima? Kako komunicirati? Kako se oglašavati? Kako graditi brand? Kakav Vam je ROI? Što i kako s on-line identitetom? Ova radionica nudi odgovore na sva ta pitanja. Vrijeme je da ih i Vi saznate.

Pridružite nam se kako biste povećali broj posjeta svojih web stranica, poboljšali prodaju u svom web shop-u ili osnažili svoj online identitet u promotivne svrhe.


Tko bi trebao doći?


Program seminara namijenjen je poslovnim ljudima (ali svima koji privatno koriste Facebook i Twitter, a nisu svjesni svih marketinških mogućnosti koje im omogućavaju ovi društveni mediji. Također, ovo je odlična podloga za edukaciju djelatnika iz marketinga koji će usvojiti nova saznanja o društvenim medijima i njihovim marketinškim dosezima, od stručnjaka iza kojih stoji iskustvo i konkretni poslovni rezulati.



FACEBOOK - Tko još nema profil na Fejsu?


Jedna od planetarno najpopularnih društvenih mreža iznimno je zanimljiva marketinška platforma s nevjerojatnim mogućnostima oglašavanja. U ovom dijelu seminara proći ćete kroz osnove Facebooka, izrade i promocije stranica, osnivanje i upravljanje grupama, kreiranje strategija za oglašavanje na Facebooku i mogućnostima koje nudi oglašavanje putem aplikacija. Također ćete vidjeti najuspješnije i one manje uspješne marketinške kampanje na Facebooku.


TWITTER - Čemu sva ta frka oko 140 znakova?


Baš to ćete saznati u dijelu seminara koji obrađuje Twitter. Otkrit ćete kako, zašto i kakav profil te home page kreirati, koja je razlika u korištenju privatnih i poslovnih profila, kako twittati na svakom od njih, koga pratiti, a koga blokirati, što znači #hashtag, trending topic, retweet i još puno toga. Otkrit ćemo Vam koje su najkorištenije i najkorisnije aplikacije i servisi pratitelji najpoznatije svjetske platforme za tzv. microblogging, kako se promovirati, ali i koje bi greške svakako trebali izbjeći.


Predavači


Davor Runje (Facebook) je suvlasnik tvrtke Drap d.o.o. - prve tvrtke u Hrvatskoj specijalizirane za izradu aplikacija i igrica na Facebooku, nagrađivane za marketinške kampanje na Facebook-u. Davor ima iskustvo u izradi desetaka aplikacija za Facebook na hrvatskom tržištu, od čega su neke bile hitovi sa šesteroznamenkastim brojem korisnika.

Željko Riha (Twitter) je vlasnik i urednik portala/bloga o smartphone uređajima mobile-place.info te osobnog bloga zriha.blogspot.com.

Internetskim PR-om i consultingom bavi se nekoliko godina, a sudjelovao je i u predsjedničkim izborima u RH na mjestu koordinatora internetske kampanje. Trenutno vodi nekoliko klijenata na području društvenih mreža.

Radionica će se održati 28.05. od 9 do 14 sati u splitskom Radisson Blu Hotelu, a prijave su moguće putem maila na [email protected], telefonski na 091 212 0006 ili putem on-line obrasca na www.webedukacija.com/prijave.

Predavači su Davor Runje i Željko Riha, iza kojih stoji iskustvo i konretni poslovni rezultati.

Više informacija potražite na www.webedukacija.com.