Enter u memoriji pod "posebni užici"

08_08_2010
Enter u memoriji pod "posebni užici"

Enter festival je barem na dva dana Split učinio značajnim na karti ljetnih tuluma. Uz <strong>album</strong> u foto galeriji u mislima duže zadržite onu šarenu sliku rasplesanih polugolih tijela u plićaku Bačvica ili patite što ste propustili. Dio fotografija pogledajte i na našoj Facebook stranici...

Zbunj atmosfera vladala je Splitom tijekom cijelog petka, nakon što se proširila vijest kako se pozornica dugo najavljivanog Enter festivala urušila na Žbirac?! Od ranog jutra su krenule priče... Otkazan, pa ipak nije. Naplaćuje se, ma besplatno je. Neće vratit pare, ma mogu se minjat za bonove. Užarili su se mobiteli, odgovore se tražilo na Facebooku, prepričavale razne teorije zavjere...

Za to i organizatori snose dio krivice jer lokalnim medijima preko kojih su najlakše mogli proširiti točne informacije uopće nisu uputili službeno priopćenje(?!). Od press službe nekako smo ipak telefonski dobili šture informacije: "Enter ide dalje, ulaz za petak je besplatan, a svi koji su već kupili ulaznicu za prvi dan ili dvodnevnu, njenu vrijednost mogu zamijeniti za novac ili bonove za piće na festivalu."


Prizor kojeg bi voljeli vidjeti i češće (foto. M.Prgomet)

Ovaj potez mnogi sumnjivci protumačili su kao konačno priznanje organizatora kako su prodali toliko malo ulaznica da slute debakl. To se pokazalo potpuno netočno, jer u subotu je u odnosu na petak bilo tek možda 20 posto manje ljudi usprkos cijeni jednodnevne ulaznice od 130 kuna.

Mnogo logičnije prihvatili smo njihovo opravdanje kako zbog nesreće s pozornicom neće biti u stanju na vrijeme osigurati sve tehničke uvjete na koje su se obvezali. U to ćemo ubrojati nešto skromniju pozornicu, te nepostojanje kemijskih wc-a u petak. Tisuće posjetitelja je naime nuždu moralo obavljati ili u moru, ili uz zidić, ili u nekom od kafića u sklopu kompleksa na Bačvicama?!

Dva dana rasplesanih Bačvica (foto: Ž.Šunjić)

Tu ćemo stati s manjkavosti prvog izdanja Entera, jer sve ostalo zaista zaslužuje same pohvale! U prilog tomu stavljamo eksploziju pozitivne energije tijekom dva vrhunaca festivala: nastupa Tom Novya u petak i sjajnog Steve Angella u prvim satima nedjelje, koje ćemo još dugo imati pohranjene u kategoriji memorije – posebni užici. Cjelonoćni ljetni groove, pijesak među prstima, oseka na Bačama, polugola rasplesana tijela, zarazni refreni komercijalnog housea... awwwww!

Iako je line up započinjao već u 16 sati, ponavlja se boljka (ne samo domaće) publike koja na festivale stiže tek oko 23 sata, što je prava šteta jer dobar dio izvođača na taj se način propusti (tipa Michael Mind nastupao gotovo sam za sebe dok je još bio dan).

Stara boljka - Michael Mind nastupao je gotovo sam za sebe

Enter je drugi put u tri tjedna Split upisao na značajno mjesto dobrih tuluma na Jadranu (prošlog vikenda mrdali smo se uz Atlantis, idući petak na Rivu stiže Carl Cox). I to je put kojim Split ukoliko želi postati turistički centar mora ići. Žao nam je svih vas koji niste mogli mirno spavati od buke iz zvučnika (iako se to umanjilo okretanjem pozornice prema moru). No, prihvatite da živite u zemlji koja preživljava od turizma i da život u centru grada ima svoje privilegije, ali i povremene nedostatke.

I sami izvođači bili su vidljivo zadovoljni (foto: M.Prgomet)

Pretenciozno bi bilo Enter nakon dva uspješna dana uspoređivati sa Zrćem, a kamoli s  Dance Arenom novosadskog EXIT-a, no LED stage na svjetskoj razini, odlično ozvučenje, lijepa VIP zona, dobro raspoređeni i opremljeni barovi (posebice koktel šank u plićaku), tisuće ljudi na jednom mjestu bez iti jednog incidenta, korektne cijene, xSTatic pozornica za ljubitelje hip hopa, stranci iz cijelog svijeta, Britanac u vjenačici... momenti su koji daju za pravo nadati se kako se u Splitu „rodilo“ nešto veliko.

Pronađite sebe u najvećoj (i nećemo biti skromni – najboljoj) foto galeriji s Entera koju su snimili naši Maja Prgomet i Željko Šunjić. A možda su vas već tagirali na našoj Facebook stranici...

Do iduće godine: We heard you say... hey hey!

napisao: Cole