U iščekivanju Kulturnog pokaza
Zvuči predobro da bi bilo istinito? <strong>Nažalost</strong>, osim ako se nalazite u Zagrebu, i jest. U Splitu, kao i u ostalim gradovima gdje HGM ima svoje podružnice, još nisu pronašli vremena da se pozabave tim projektom koji je pokrenut u rujnu 2009. godine.
Potaknuti činjenicom da prosjek godina publike na mnogim kulturnim manifestacijama iz godine u godine neumoljivo raste, Hrvatska glazbena mladež pokrenula je projekt pod nazivom Kulturni pokaz, kako bi mladi umjetnici, čiji rad organizacija danas potiče, imali sutra publiku pred kojom će nastupati.
Ideja je Kulturnog pokaza omogućiti mladima od 14 do 30 godina razne pogodnosti i popuste – od ulaznica za koncerte HGM-a i kazališta, do popusta na kupnju u CD shopovima i glazbene opreme, dok svaki korisnik mjesečno prima bilten sa popisom manifestacija obuhvaćenih pokazom, i sve to za 100 kuna godišnje! Zvuči predobro da bi bilo istinito? Nažalost, osim ako se nalazite u Zagrebu, i jest. Naime, premda HGM ima podružnice u još 6 hrvatskih gradova, većina se popusta odnosi na Zagreb. Popusti istaknuti za Split ciljanoj su skupini dostupni preko indeksa, učeničke knjižice ili iskaznice Euro < 26, dok mnoga atraktivna kulturna događanja njima nisu pokrivena, a čijim bi uvrštavanjem u svoju ponudu Kulturni pokaz dobio na kredibilitetu i atraktivnosti.
Pokazom do pogodnosti pri kupnji ulaznica, CDova, opreme...
Prema riječima Petre Pavić iz zagrebačkog HGM – a, koja je zadužena za ovaj projekt, splitska kulturna scena nipošto nije siromašna kako bi se moglo zaključiti iz ponude Kulturnog pokaza, već u Splitu, kao i u ostalim gradovima gdje HGM ima svoje podružnice, naprosto još nisu pronašli vremena da se pozabave tim projektom koji je pokrenut u rujnu 2009. godine. Pavić najavljuje intenzivniju suradnju i konkretne rezultate već u rujnu ove godine, pošto sve podružnice naravno imaju zajednički cilj – populariziranje kulturnih manifestacija među mladima.
Na upit o planovima za Kulturni pokaz postavljen splitskom ogranku nismo dobili odgovor, što za doba godišnjih odmora i nije tako neobičan slučaj, ali se nadamo da će do kraja godine, čak godinu dana nakon zagrebačkih kolega, i oni dati dobar razlog mladim sugrađanima da investiraju u svoju kulturnu budućnost koja odavno nije izgledala beznadnija.
Podsjetimo da je u lipnju ove godine središnjica Hrvatske glazbene mladeži u suradnji sa Hrvatskim ferijalnim i hostelskim savezom predstavila i projekt KulturHI pokaz kojim se osim korištenja popusta u kulturi, omogućuju popusti i na putovanja.
napisala: KMaja