Promet: srednjoškolcima pivo!
Nekidan nam se javio posjetitelj portala zgrožen reklamnom kampanjom pivovare u kojoj su rukohvati u autobusima iskorišteni u svrhu <strong>propagande</strong>. Pita se koliku brigu o zdravlju mladih pokazuje Grad kad dopušta takvo agresivno promoviranje alkoholnog pića...
Nekidan nam se javio posjetitelj portala, Šimun Šimundža, zgrožen reklamnom kampanjom pivovare u kojoj su rukohvati u autobusima gradskog prijevoznika iskorišteni u svrhu propagande. Poslao nam je i fotografiju iz autobusa na liniji broj 17 koja je jedna od frekventnijih linija srednjoškolaca. Rukohvatima u obliku pivske krigle ili limenke putnici su prisiljeni sudjelovati u igrokazu grubog kapitalizma i nametljivog potrošačkog mentaliteta, zaključuje Šimundža i pita se koliku brigu o zdravlju mladih pokazuje Grad kad dopušta takvo agresivno promoviranje alkoholnog pića u gradskim autobusima koje najviše koriste srednjoškolci.
Gradsko poduzeće reklamira pivo srednjoškolcima
Kamo sreće da reklama bar pokrije dio od 15 milijuna kuna koliko su građani Splita platili sustav za elektronsku naplatu putnih karata i prikaz realnog vremena dolaska pojedinih autobusa koji ni nakon godinu dana nije u funkciji. Spomenimo da smo se za objašnjenje na tu temu prije čak pola godine dopisom obratili direktoru Prometa, Igoru Vitiću, no odgovor još nismo dobili.
napisao: Pile