Tko će (na)puniti Arenu?

23_12_2009
Tko će (na)puniti Arenu?

Direktor Spaladium Arene, Srđan Žižak, najavio je <strong>događanja</strong> koja bi trebala obilježiti 2010. godinu. Zanimalo nas je i ono vječno intrigantno pitanje - zašto Split zaobilaze velika imena koja dolaze u Zagreb? Prva&#160; je grupa The Australian Pink Floyd Show, zatim Zdravko Čolić...

Direktor Spaladium Arene, Srđan Žižak, najavio je događanja koja bi trebala obilježiti 2010. godinu. Prva na redu je grupa pod nazivom The Australian Pink Floyd Show. Nastupaju 5. veljače u sklopu svoje svjetske turneje. Poznati su kao najbolji tribute band Pink Floyda te su njihovi nastupi redovito dobro posjećeni i praćeni visokom produkcijom. Ovo je jedini bend sa certifikatom originalnog benda. Zatim nam za sve zaljubljene, ali i one druge, na Valentinovo dolazi Zdravko Čolić. Produkcija neće zaostajati za onom zagrebačkom - golema bina okružena video zidovima, brojni plesači, balerine i gudači… Svi posjetitelji će na dar dobiti DVD sa snimkom koncerta. Prodaja svih 11 tisuća ulaznica kreće 15. siječnja, a cijena će biti 150kn za parter i donje tribine, te 130kn za gornje. Naglašeno je kako je cijena ulaznica jednaka onoj sa zagrebačkog koncerta, iako Spaladium ima 6 tisuća mjesta manje. Za obilježavanje Dana žena pregovara se sa nekoliko većih imena koja se neće otkrivati dok potpis ne bude na papiru.

Tko će (na)puniti Arenu u 2010. godini?

Od ostalih događanja redom nas očekuju: skakački miting sa Blankom, K1 obračun u ringu, četiri različita sajma, jedan kongres, izložba pokretnih dinosaurusa, završnica Zimskog kupa Dalmacije u malom balunu, te festival stolnog tenisa. Ovo godinu ćemo zaključiti sa turnirom 4 kafića koji se održava 27. prosinca te velikim dočekom Nove godine o kojem već sve znate.


Zašto Zagreb, a ne Split?


Zanimalo nas je ono vječno intrigantno pitanje - zašto Split zaobilaze velika imena koja dolaze u Zagreb? Kako nam je rečeno, uprava Arene Zagreb do sada nije organizirala ni jedan koncert, već su za sve to bile odgovorne promotorske kuće poput Lupe. S druge pak strane, sve dosadašnje koncerte u Spaladiumu je organizirao Sportski Grad TPN o svom trošku i svi su bili na granici isplativosti.

Kako Spaladium Arenu učiniti privlačnijom promotorima?

Dugoročno, uprava Sportskog Grada TPN smatra kako njezin posao nije organizacija koncerata već bi se time trebale baviti promotorske kuće, koje se pak vode isplatljivošću. Spaladium Arena ima nekoliko tisuća mjesta manje od Arene Zagreb što drastično povećava cijenu ulaznica. Žižak nas je obavijestio i da se sa promotorima već pregovara o mogućnostima kooperacije prilikom dovođenja zvijezda u Split. Nekoliko većih događanja bi Spaladium možda učinilo privlačniji promotorima.

Valja još najaviti i novu web stranicu Spaladium Arene, koja je u izradi i trebala bi biti znatno kvalitetnija od postojeće.

napisao: Goran Leš
foto: Maja Prgomet, arhiva