Glupi ili pametni?

21_11_2009
Glupi ili pametni?

Iako je uvriježeno (netočno) mišljenje da su inteligentni ljudi pametni, a neinteligentni glupi - kvocijent inteligencije nema nikakve veze s time. Dalmatinska podružnica hrvatske Mense na FESB-u organizira<strong> testiranje</strong> inteligencije...

Iako je uvriježeno (netočno) mišljenje da su inteligentni ljudi pametni, a neinteligentni glupi - kvocijent inteligencije nema nikakve veze s time. Test inteligencije neće vam dati odgovor na pitanje jeste li glupi ili pametni!

U subotu 28.11.2009. od 10 sati, dalmatinska podružnica hrvatske Mense na FESB-u organizira testiranje inteligencije. Prijavljene osobe će se prema vremenu dolaska razvrstati u grupe koje će se testirati svakih pola sata do sat vremena. Troškovi testiranja iznose 100 kuna po osobi, a radi identifikacije potrebno je ponijeti osobnu iskaznicu ili neki drugi dokument s imenom i prezimenom, datumom rođenja i slikom (moguća kombinacija više dokumenata). Rezultati testa su tajni i dolaze poštom na kućnu adresu svakom tko je pristupio testiranju.


Evo jedan zadatak za razgibavanje mozga :)
Testove inteligencije čini niz zadataka koji mjere mogućnost stvaranja apstraktnih predodžbi, učenja, i svladavanja novih situacija. Testovi inteligencije koji se upotrebljavaju za testiranje u Mensi zasnivaju se isključivo na slikama i rezultati tih testova ne ovise o obrazovanju, kulturnom porijeklu ili starosti. Rezultat testa je izražen u jedinicama kvocijenta inteligencije (intelligence quotient ili IQ).

Definicije inteligencije se razlikuju, no teoretičari se slažu da je inteligencija potencijal, a ne potpuno razvijena sposobnost. Smatra se da je inteligencija kombinacija urođenih karakteristika živčanog sustava i razvojne inteligencije, oblikovane iskustvom i učenjem. Ne postoji čvrsta veza uspjeha u životu i kvocijenta inteligencije, ali je točno da visoka inteligencija pomaže u postizanju boljeg uspjeha u školi. Daljnji uspjeh u životu ovisi o mnogo drugih faktora osim same inteligencije.

www.mensa.hr