Bi li mog'o jedan logo?
Hrvatski Informativni centri za mlade udružili su se u zajednicu, a svim mladima prepušten je kreativan zadatak – <strong>osmisliti</strong> logo. Autorica ili autor izabranog kreativnog djela uživat će u zadovoljstvu, sigurnoj budućoj suradnji, a možda i nacionalnoj i međunarodnoj slavi :)
Hrvatski Informativni centri za mlade udružili su se u nacionalni savez kako bi lakše i kvalitetnije informirali mlade, međusobno surađivali, podržavali i koordinirali otvaranje novih informativnih centara za mlade, te se uključivali u međunarodne saveze. Zajednica informativnih centara za mlade, skraćenog naziva Zajednica ICM, primljena je tako već u prosincu 2008. u članstvo Europske agencije za informiranje i savjetovanje mladih - ERYICA. Dok Zajednica ostvaruje prve postavljene ciljeve i planira buduće aktivnosti, svim mladima prepušten je kreativan zadatak – osmisliti logo Zajednice.
Na logo Info zone ste već naučili - sada se traži logo Zajednice
Informativni centri za mlade praksa su zemalja Europske unije i svi su osnovani s istim ciljem - informiranje i savjetovanje mladih, ali prilagođeni potrebama lokalne sredine. Informativni centri za mlade na jednom mjestu prikupljaju i čine dostupnim široki spektar informacija, te pružaju podršku mladima u njihovom individualnom razvoju. Cilj im je afirmirati formalno i neformalno obrazovanje, volonterski rad, aktivizam, prava mladih, poduzetništvo, urbanu kulturu mladih te informacijske tehnologije učiniti dostupnima mladima... Pet Informativnih centara za mlade iz: Splita, Rijeke, Zagreba, Bjelovara i Osijeka se nadaju već u ovoj godini potaknuti otvaranje novih informativnih centara u svojim regijama.
Svoja idejna rješenja loga Zajednice šaljite na mail [email protected] do 15. ožujka 2009. godine, a eventualna pitanja postavljajte na istu adresu do 13. ožujka. Idejno rješenje treba biti u digitalnom formatu, u krivuljama (.cdr, .ai ili drugom odgovarajućem formatu) te je obavezno priložiti objašnjenje simbolike koju logo predstavlja. Po želji, mogu se pripremiti karakteristične boje, tipografija, 2D i 3D izvedba, te aplikacija na predmete.
Autorica ili autor izabranog kreativnog djela neće uživati u novčanoj nagradi, ali će uživati u zadovoljstvu, sigurnoj budućoj suradnji, a možda i nacionalnoj i međunarodnoj slavi :)