Žnjan za party noć i dan
Svjetski brand ’Nikki Beach’ ozbiljno se priprema za preuzimanje koncesije i uređenje ekskluzivnog partijanerskog kupališta na žnjanskom platou.
Grad Split ozbiljno se priprema za dobivanje koncesije nad žnjanskim platoom, i već je kontaktirao svjetski poznatu tvrtku ’Nikki Beach’, koja se, između ostalog, bavi upravljanjem plažnim i hotelskim sadržajima.
Ovaj svjetski brand ozbiljno je zainteresiran za širenje djelatnosti u Hrvatskoj, jer se čak 70 posto njihovih korisnika izjasnilo upravo za našu zemlju kao jednu od top pet najpoželjnijih destinacija gdje bi proveli odmor, a prema mišljenju vodećih u ovoj tvrtki, Split je zbog položaja i prometne povezanosti najbolji izbor.
— Prvi kontakti Grada sa suvlasnikom i menadžerom "Nikki Beacha" Sarryjem Arabom su već ostvareni i s obje strane postoji zainteresiranost da se ostvari suradnja.
Tvrtka je već uhodana za poslove s ekskluzivnom klijentelom, što bi prenijela i na dio Žnjana, koji bi uzela pod svoje - rekao nam je Božidar Čapalija, splitski dogradonačelnik i direktor tvrtke "Splitska kupališta", koja će se natjecati za koncesiju.
Fali faks
Jedina zamjerka Splitu, upućena od "Nikki Beacha", odnosila se na nepostojanje fakulteta za turizam, budući da bi se pod njezinim okriljem zapošljavala isključivo kvalificirana lokalna radna snaga.
Inače, Grad je uvjeren da će dobiti koncesiju za upravljanje žnjanskim platoom, jer prema riječima Čapalije, jedini ima najcjelovitije i najkonkretnije rješenje za ovo područje koje se proteže od plaže hotela Split do dijela predviđenog za novu rivu i lučicu.
— Nadamo se dobivanju koncesije već u jesen, početkom sljedeće godine započeli bi radovi koji bi trajali godinu i pol dana, a može se očekivati da bi neki sadržaji mogli biti u funkciji već idućega ljeta - zaključio je Čapalija.
Slobodna Dalmacija, Nikolina Morić-Lulić