Ocijeni: + -

Marjan u mraku?

Već mjesecima nije zamijenjena pregorjela žarulja javne rasvjete na Marjanu. Nedavno je pregorjela i druga. Kad će taj problem biti riješen?

 
Ocijeni: + -

Marjan vrvi žaruljama

Na postavljeno pitanje odgovor je poslao gospodin Damir Ujević a njegov odgovor prenosimo u skraćenom obliku.

Potrebno je precizirati o kojim se žaruljama radi da bi se moglo promptno reagirati. Osim toga, u cilju uspješne suradnje, a sve radi pružanja kvalitetne i točne informacije građanima grada Splita te kvalitetnog upravljanja održavanjem javne rasvjete podsjeća se na sljedeće:

- dežurni telefon za prijavu kvara na javnoj rasvjeti je 021 / 352 – 456 ( 0 -24 h );
- dežurni mobitel za prijavu hitnih intervencija je 091 / 33 52 456 ( 0 – 24 h );
- e-mail adresa za prijavu kvara je : javna.rasvjeta@sem.hr; 
- obrazac za online prijavu kvara nalazi se na stranici ww.sem.hr;
- kontakt telefon za dojavu kvara svakog je dana objavljen na stranicama tiskane Slobodne
Dalmacije i nastranici www.mestar.info .

Radno vrijeme radnika Odjela javne rasvjete je 9 – 21 sat, svih 365 dana u godini te nema nikakvog razloga da se sve prijavljene dojave ne riješe u roku od 24 sata od trenutka zaprimanja.
 

Odgovorio: SEM 1986 d.d. - Odjel javne rasvjete, dana: 19/3/2014.
Čekali smo: 1 dan
 




Potpuno novi Žugaj! - za sve žugatore