2:2 do '08.?

03_04_2007
2:2 do '08.?

Dok se razvija priča o garažama, prvo ispod, pa onda ispred Prokurativa, u okolnim ulicama svako malo izbije bitka za oslobođenje od automobila. Hoće li garaža ispred Prokurativa privoljeti automobile da napuste okolne ulice? Šperun bez automobila – realno?

Dok se razvija priča o garažama, prvo ispod, pa onda ispred Prokurativa, u okolnim ulicama svako malo izbije bitka za oslobođenje od automobila. Trenutno je situacija 2:2, dvije ulice uspješno oslobođene, dvije neuspješno.

Kako bi se i trg na Šperunu oslobodio automobila, krajem prošle godine postavljene su vaze i zasađene palme, al' nije trebalo dugo da se palme počupaju, a vaze odguraju sa strane gdje stoje i danas….


U istoj ulici ni nedavno postavljen znak zabrane parkiranja ne znači mnogo…


Parkirati se mora, a očito je da vozači neće tako lako prihvatiti izmjenjena pravila igre. Hoće li garaža ispred Prokurativa stvarno privoljeti automobile da napuste okolne ulice?

Kažu da bi u idealnim uvjetima garaža mogla biti gotova do kraja 2008…. Mnogi važu kapacitet od samo 250 mjesta i ulaganje od 3 milijuna eura u tehnički jako zahtjevnu garažu koja je praktički pod morem, no to bi trebala biti briga isključivo dioničara, odnosno ulagača. Prema najavama, usprkos visokim ulaganjima, cijena parkiranja bi trebala biti prihvatljiva. Logično, dio kapaciteta garaža koristit će gosti sve brojnijih hotela u gradskoj jezgri. Jedina razlika između danas i sutra je ta što danas Varošani nemaju gdje drugo parkirati, a sutra će moći platiti jedno od 250 mjesta koje ne zauzmu hotelski gosti. Šperun bez automobila – realno?